Informazioa

Aurkezpena eta Iraungitzea

Eskaera eskatutako formatuan egiteko garaian, haragi guztia zatitua eta banaka ontziratua zerbitzatzen dugu. Modu honetara, ahalik eta iraungitze handiena ziurtatuko dugu.

Nahiz eta etiketa 25 eguneko iraungitze-data duen 2. hotzean, iraungitze-data amaitu arte ez eramatea gomendatzen dugu, 15 egunetik aurrera interesatzen ez diren ñabardurak hautematen hasten baitira.

Izoztea gomendatzen dugu, baldin eta lehenengo 15 egunetan kontsumitzen ez badugu. Horrela, desizozte motelagoa ahalbidetuko digu, eta ez oldarkorra. Kasu horietan, atera piezak izozkailutik hozkailura 4 egun lehenago. Piezaren batek poltsa zulatu izan balu, plastikotik atera eta 3 egunetan kontsumitu. Bestela, izoztu aluminioarekin edo filmarekin babestuz.

Eskaerak eta bidalketak

Entrega- eta garraio-gastuak

Bidalketak Penintsulan eta Balear Uharteetan egiten ditugu.

Bidalketa-gastuak 59 €-tik gorako prezioan sartuta daude, Balearretan izan ezik, 35,36 €-tan handituko da. 59 €-tik beherako bidalketak, 12 €-koak izango dira Penintsulan eta 47,36€ (35,36 €+ 12 €) Balear Uharteetarako.

Paketea bidaltzea

Kontratatutako zerbitzua SEUR frio 13:30ekoa da.

* Barbakoen kasuan, entrega-zerbitzua asteartetik ostiralera emango da.

Bidalketa konbentzionala 48 lanordu eskaera egiten denetik..

Jarraipen-zenbakia emango dugu. Esteka bat emango dizugu, jarraitu ahal izateko zure online eskaera.

Ordaintzeko metodoak

Txartelarekin

Ordainketak kreditu txartelarekin, Visarekin eta Master Cardekin egin ahal izango dira.

Ingurune segurua erabiliz, datu pertsonalak edo banku-datuak transmititzea eskatzen duten eragiketa guztiak egiten dira. Irukik segurtasun teknologian oinarritutako zerbitzaria erabiltzen du; SSL estandarra (Secure Sockets Layer). Helarazten diguzun informazio guztia sarearen bidez zifratuta doa:

http://web-orriaren helbidetik https://-ra pasatzen da (“s”letra, segurua esan nahi du).

Informazioak enkriptatu eta babestu egiten dira bidali aurretik.

Era berean, kreditu-txartelari buruzko datuak ez dira inongo datu-basetan erregistratuta geratzen. Zuzenean saltokiko terminalera (Bankuaren saltokiko terminalera) doaz.

Ezeztapena

IRUKIK eskaerak ezeztatzea onartuko du, baldin eta bezeroak posta elektronikoa bat bidaltzen badu,  erosketa egin eta hurrengo eguneko 12: 00ak baino lehen. Erosketa arraia baldin badu, erosketa egunean 23: 59ak arte onartuko da bertan behera uztea. Posta elektronikoaren gaian, “ezeztatu” hitza eta eskaera-zenbakia jarri behar da.

Itzulketak

Eskaerak edo produktuak itzultzeko bi arrazoi daude:

  1. Baliogabetzeko eskubidea:

Art. Txikizkako Merkataritza Antolatzeko urtarrilaren 15eko 7/1996 Legearen 44. artikuluak

Bezeroak eskaera ezeztatzeko eskubidea du, zazpi egun balioduneko epean.

  1. Itzulketa, produktuaren akatsengatik, garraioan sortutako akatsengatik edo bidalketan:

Entregatzeko unean argi eta garbi ikusten bada, manipulatu beharrik gabe

bidalketa-enbalajeak edo produktuari dagozkionak, produktu batek eragindako akatsak dituela, garraioan izandako kalteengatik edo, era berean, jasotako salgaian akatsen bat antzeman delako, bezeroak posta elektronikoz jakinarazi beharko du, 48 orduko epean.

Intzidentzia posta elektronikoan izapidetu ahal izateko, honako hauek erantsi behar dira: SEUR etiketaren argazkia, kutxaren argazkia kanpotik, kutxaren argazkia barrutik, kaltearen argazkia eta gertatutakoaren azalpen laburra.

 

Itzulketen politika

Irukin erositako produktuekin gustura ez badago, epe batean itzuli ahal izango ditu.

7 egun baino gutxiagokoa, produktua jasotzen denetik kontatzen hasita, produktu galkor eta freskoetan izan ezik; produktu horiek 48 orduko epea izango dute.

Itzulketak entrega-albaranarekin batera bidali beharko dira. Eta itzulketa ordainketa bidez ordainduko da.

Kontuan izan, garraiolariaren araudiaren arabera, honako hau dela emate-agiria:

Albarana, salgaiaren egoeraren egiaztagiria da. Kontsignatarioa behartuta dago bidalketak kalterik duen eta bidalketa osorik dagoen jasoaraztera. Beraz, ez da erreklamaziorik onartuko entrega-albaranetan jasota ez badago eta erreklamazioa entregatu eta 48 ordu igaro ondoren egiten badira. Salgaia jaso aurretik albaran bat ez sinatzea gomendatzen dizugu, eta banatzaileak kontrakoa esaten badu, ez jasotzea edo gertaera hori albaranean jasota uztea gomendatzen dizugu.

Garrantzitsua da albaranean produktuaren edozein anomalia jasotzea entregatzeko unean.

Ezin izan bada gertaera albaranean jaso, jar zaitez gurekin harremanetan, posta elektronikoz edo telefonoz, entregaren egunean bertan, edo, nolanahi ere, entregatzen denetik 48 orduko epean.

Produktu akastun bat ordezten bada, Irukik bezeroari egoera ezin hobean dagoen beste produktu bat emateko konpromisoa hartzen du. Aldaketa hori egin ezin bada, aurreratutako zenbateko guztia ordainduko zaio bezeroari.

Produktuen itzulketei dagokienez, garraio-gastuak, bai entregatzekoak bai itzultzekoak, eroslearen kargura izango dira, bai eta transakzio horren kontura sortutako banku-gastu guztiak ere.

Ez da onartuko jatorrizko bilgarrian egoera ezin hobean eta produktua egoera ezin hobean ez datorren itzulketarik.

Beste gorabehera edo erreklamazioren bat izanez gero, gure Bezeroaren Arretarako Sailarekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu +34 943 69 33 22 1. luzapena, telefono bidezko arretaren ordutegian.

Erreklamazio-orriak ditugu kontsumitzailearen eskura (Dekretu bidez arautua)

5/1997, urtarrilaren 14koa, kontsumitzaileen erreklamazio-orriak arautzen dituena eta erabiltzaileak Euskal Autonomia Erkidegoan).

Itzulketei helbide honetan erantzungo zaie:

Troia ibilbidea 21

200115 – Astigarraga Gipuzkoa

Telefonoa: +34 943 69 33 22

E-posta: [email protected]

Datuen babesa

Carnes Ibéricas del Norte SL-k, bere datuen erabateko babesa bermatzen du. Irukiren webguneak, bere datuen erabateko konfidentzialtasuna bermatzen du enkriptazio-teknologia aurreratuenei esker (256 biteko SSL). On-line eskaera bat egitean, zure datu pertsonalak eta bankukoak SSL protokoloen bidez babesten dira Internet bidez bidali aurretik, eta, beraz, ezinezkoa da horiek lapurtzea edo atzematea.

Eskaera jaso eta prozesatu ondoren, zure datuak babestuta daude gure datu-basean, eta zure esku geratzen dira, nahi izanez gero kontsultatu, aldatu edo ezabatu ahal izan ditzazun, Legeak ezartzen duen bezala.

Gainera, gure segurtasun-sistemak IP grabatzen die Irukin erosten duten ordenagailuei.. Horregatik, kreditu-txartel bat lapurtu eta gure dendan modu iruzurtian erosteko erabili nahi duen edozein pertsonak akats larria egingo du, zure ordenagailuko IPa salaketa jartzeko froga erabakigarritzat jotzen baita.

Pribatutasuna

Irukiren datuen konfidentzialtasunaz arduratzen gara, eta indarrean dagoen araudia betetzetik harago goaz. Horregatik, bermatzen dizugu ematen dizkiguzun datu guztiak ahalik eta konfidentzialtasun eta segurtasun handienarekin tratatuko ditugula.

Izaera Pertsonaleko Datuak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan xedatutakoaren arabera, jakinarazten dizugu eman dizkiguzun datu pertsonal guztiak eta Irukirekin duzun merkataritza-harremanean ematen dizkiguzunak, edozein bide erabiliz, Iruki arduraduna den fitxategi batean sartuko direla, eta konfidentzialtasun handienarekin tratatuko direla, zure eskaerak eta ordainketak kudeatzeko. Era automatizatuan edo automatizatu gabe (posta, SMS, MMS, faxa, Internet, telefonoa) bidaltzeko Era berean, gurekin duzun edozein komunikazioren erregistro automatizatuaren berri ematen dizugu, zurekin harreman komertziala izateko.

Zure datuak kontsultatu, zuzendu edo ezeztatu nahi badituzu, edo gure publizitatea jasotzeari uko egin nahi badiozu, mesedez, jakinarazi iezaguzu idatziz Carnes Ibéricas del Norte, S.L. Troia ibilbidea 21 200115, Astigarraga (Gipuzkoa) enpresari, argi eta garbi adieraziz zure izen-abizenak, helbidea eta bezero-zenbakia, NANaren kopia batekin batera, edo deitu +34 943 69 33 22 telefono-zenbakira edo bidali mezu elektroniko bat [email protected]ra.