Informazioa

Nor gara?

Gure izena: Carne Ibéricas del Norte S.L.
Gure IFK/IFZ: B20691994
Gure jarduera nagusia: haragiaren eta haragi-produktuen txikizkako merkataritza establezimendu espezializatuetan.
Gure helbidea: Troia Ibilbidea 21, 20115 Asigarraga Gipuzkoa
Harremanetarako gure telefonoa: 943 69 33 22
Harremanetarako gure helbide elektronikoa: [email protected]
Gure webgunea: www.iruki.es

Aurkezpena eta Iraungitzea

Eskaera eskatutako formatuan egiteko garaian, haragi guztia zatitua eta banaka ontziratua zerbitzatzen dugu. Modu honetara, ahalik eta iraungitze handiena ziurtatuko dugu.

Nahiz eta etiketa 25 eguneko iraungitze-data duen 4º. hotzean, iraungitze-data amaitu arte ez eramatea gomendatzen dugu, 15 egunetik aurrera interesatzen ez diren ñabardurak hautematen hasten baitira.

Izoztea gomendatzen dugu, baldin eta lehenengo 5 egunetan kontsumitzen ez badugu. Horrela, desizozte motelagoa ahalbidetuko digu, eta ez oldarkorra. Kasu horietan, atera piezak izozkailutik hozkailura 2 egun lehenago. Piezaren batek poltsa zulatu izan balu, plastikotik atera eta 2 egunetan kontsumitu. Bestela, izoztu aluminioarekin edo filmarekin babestuz.

Eskaerak eta bidalketak

Entrega- eta garraio-gastuak

Bidalketak Penintsulan eta Balear Uharteetan egiten ditugu.

Bidalketa-gastuak 69 €-tik gorako prezioan sartuta daude, Balearretan izan ezik, 35,36 €-tan handituko da. 69 €-tik beherako bidalketak, 12 €-koak izango dira Penintsulan eta 47,36€ (35,36 €+ 12 €) Balear Uharteetarako.

Paketea bidaltzea

Adi! Bezeroak ezin du eskaera 5 lanegun baino gehiago atzeratu, ezta aste batetik bestera ere.

Kontratatutako zerbitzua SEUR frio 13:30ekoa da.

* Barbakoen kasuan, entrega-zerbitzua asteartetik ostiralera emango da. Bidalketa konbentzionala 48 lanordu eskaera egiten denetik..

Jarraipen-zenbakia emango dugu. Esteka bat emango dizugu, jarraitu ahal izateko zure online eskaera.

Facturak

Faktura formatu elektronikoan jaso nahi baduzu, [email protected] helbidera edo erosketa-prozesuan eska dezakezu. Faktura paperean bidaltzea ere nahi baduzu, lehen adierazitako helbidera eska dezakezu, eta inolako kosturik gabe bidaliko zaizu. Nahi izanez gero, jakinarazi iezaguzu argi eta garbi zure izena, abizenak, helbidea eta eskaera-zenbakia, edo deitu +34 943 69 33 22 telefono-zenbakira edo bidali e-maila [email protected] helbidera.

Ordaintzeko metodoak

Txartelarekin

Ordainketak kreditu txartelarekin, Visarekin eta Master Cardekin egin ahal izango dira.

Ingurune segurua erabiliz, datu pertsonalak edo banku-datuak transmititzea eskatzen duten eragiketa guztiak egiten dira. Irukik segurtasun teknologian oinarritutako zerbitzaria erabiltzen du; SSL estandarra (Secure Sockets Layer). Helarazten diguzun informazio guztia sarearen bidez zifratuta doa:

http://web-orriaren helbidetik https://-ra pasatzen da (“s”letra, segurua esan nahi du).

Informazioak enkriptatu eta babestu egiten dira bidali aurretik.

Era berean, kreditu-txartelari buruzko datuak ez dira inongo datu-basetan erregistratuta geratzen. Zuzenean saltokiko terminalera (Bankuaren saltokiko terminalera) doaz.

Ezeztapena

IRUKIK eskaerak ezeztatzea onartuko du, baldin eta bezeroak posta elektronikoa bat bidaltzen badu,  erosketa egin eta hurrengo eguneko 12: 00ak baino lehen. Erosketa arraia baldin badu, erosketa egunean 23: 59ak arte onartuko da bertan behera uztea. Posta elektronikoaren gaian, “ezeztatu” hitza eta eskaera-zenbakia jarri behar da.

Itzulketak

PRODUKTUA EZ IZOZTU ALDAKETA BAT EGIN BEHAR BADA.

Oro har, eskaerak edo produktuak itzultzeko bi arrazoi daude:

1. Eragina garraioarekin:

Entregatzeko unean argi eta garbi ikusten bada, bidalketa-enbalajeak manipulatu beharrik gabe, enbalajeak garraioak eragindako kalteak dituela, bezeroak, prozesua arintzeko, posta elektroniko bidez jakinarazi behar du, eta enbalajearen akatsaren argazki erantsia [email protected] helbidera bidaltzea gomendatzen dugu, intzidentziari dagokionez azkarrago joateko.

2. Intzidentzia eskaerarekin:

Eskaerak eskatutako produktuak bidaltzean gorabeheraren bat edo akatsen bat izanez gero, intzidentzia izapidetu ahal izateko, bezeroei gomendatzen zaie mezu elektroniko bat bidaltzea eskaera jasotzen den unean bertan, eta honako hauek eranstea: SEURen etiketaren argazkia, kutxaren kanpoko argazkia, kutxaren barruko argazkia eta kaltearen argazkia, eta gertatutakoaren azalpen labur bat.

Bezeroa produktuekin ados ez badago, dirua itzultzeko edo hurrengo erosketarako deskontu-kupoia eskatzeko aukera izango du. Prezioaren murrizketa edo itzulketa proportzionala izango da, ondasuna ados egon balitz entregatzeko unean izango zukeen balioaren eta entregatutako ondasunak entregatzeko unean duen balioaren arteko aldearekiko. Adostasunik eza garrantzi gutxikoa denean, ebazpena ez da bidezkoa izango.

* Eskaera dendan jasotzeko bada, produktu guztiak egiaztatu behar dira establezimendutik irten aurretik. Paketean beste gorabeheraren bat aurkituz gero, posta elektronikoz jakinaraztea gomendatzen dugu [email protected] helbide elektronikora, jaso eta 24 ordura gehienez, lehenbailehen kudeatu ahal izateko.

3. Itzulketa-politika

IRUKIn erositako produktuekin pozik ez bazaude, 14 egun baino lehen itzuli ahal izango dituzu, produktua jasotzen duzunetik zenbatzen hasita. Atzera egiteko eskubide hori narriatzen edo azkar iraungitzen ez diren produktuentzat baino ez da izango, hau da, ez webgunean merkaturatutako produktu freskoentzat. Produktu freskoak eta galkorrak 48 ordutan itzultzea gomendatzen dugu, erositako ondasunaren izaeragatik beragatik eta enpresatik konponbide azkar bat eman ahal izateko. Itzulketak entrega-albaranarekin batera bidaltzea gomendatzen dugu.

Kontuan izan garraiolariaren araudiaren arabera: Entregatzeko ALBARANA salgaiaren egoeraren egiaztagiria da. Kontsignatarioa gomendatuta dago entregatzean jasoarazteko bidalketak kalterik duen eta bidalketa osorik dagoen. Merkantzia jaso aurretik albaran bat ez sinatzea gomendatzen dizugu, eta banatzaileak kontrakoa esaten badu, gertaera hori albaranean ez jasotzea edo agerraraztea gomendatzen dizugu.

Garrantzitsua da entregatzeko unean albaranean produktuaren edozein anomalia agerraraztea. Gertaera albaranean jasotzerik izan ez bada, gurekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu, posta elektronikoz edo telefonoz, entregaren egunean bertan, edo, nolanahi ere, entrega egin eta 48 orduko epean, gorabehera lehenbailehen konpondu ahal izateko.

Produktu akastun bat ordezten bada, IRUKIk konpromisoa hartzen du bezeroari beste produktu bat egoera ezin hobean emateko. Aldaketa hori egiterik ez badago, aurreratutako edozein zenbateko ordainduko zaio bezeroari.

Produktuen itzulketei dagokienez, garraio-gastuak, entregatzekoak zein itzultzekoak, eroslearen kontura izango dira, bai eta transakzio horren kontura sortutako banku-gastu guztiak ere. Ez da onartuko edozein motatako alteraziorik (alterazio termikoak, kolpeak…) izan duen itzulketarik.

Freskoak ez diren produktuak (barbakoak eta erositako txanoak) itzultzeko, erabiltzaileak ESKUBIDEA DU PRODUKTU HORIETAN* ATZERA EGITEKO. Honekin batera doakizu atzera egiteko inprimakia, nahiz eta ez den derrigorrezkoa helbide elektroniko honetara bidaltzeko: [email protected]: FORMULARIO.

Beste edozein gorabehera edo erreklamaziorako, gure bezeroaren arretarako departamentuarekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu +34 943 69 33 22 luzapena 1, telefono bidezko arreta-ordutegian.

Erreklamazio-orriak ditugu kontsumitzaileen eskura (Euskal Autonomia Erkidegoko kontsumitzaile eta erabiltzaileen erreklamazio-orriak arautzen dituen urtarrilaren 14ko 5/1997 Dekretuak arautzen ditu).

Itzulketak helbide honetan egingo dira:

Troia ibilbidea 21
200115 – ASTIGARRAGA GIPUZKOA
Telefonoa: +34 943 69 33 22
E-maila: [email protected]

Ondasunen bermea

Saltzaileak kontsumitzailearen aurrean erantzungo du hiru urteko epean, entregatzen denetik zenbatzen hasita. Hori fakturan edo erosketa-tiketa edo albaranean agertzen den egunean egin dela ulertuko da.

Kontrako frogarik ezean, ondasuna entregatu eta hurrengo bi urteetan adierazitako adostasun-faltak ondasuna entregatu zenean bazirela ulertuko da.
Kontsumitzaileak enpresaburuari eskatu ahal izango dio adostasun-eza zuzentzeko, prezioa murrizteko edo kontratua suntsiarazteko. Kudeaketa horiek doakoak izango dira kontsumitzailearentzat, eta ondasunak ados jartzeko beharrezkoak diren gastuak jasoko ditu, bereziki bidalketa-, garraio-, eskulan- edo material-gastuak.

Atzera egiteko eskubidea

Atzera egiteko eskubidea du, gehienez 14 eguneko epean, produktua jasotzen duenetik zenbatzen hasita. Atzera egiteko eskubide hori narriatzen edo azkartasunez iraungitzen ez diren produktuetan soilik erabiltzen da, hau da, ez webgunean merkaturatzen diren produktu freskoetan. Produktu freskoak eta galkorrak 48 ordutan itzultzea gomendatzen dugu, erositako ondasunaren izaeragatik beragatik eta enpresatik konponbide azkar bat eman ahal izateko. Itzulketak entrega-albaranarekin batera bidaltzea gomendatzen dugu. Eta zenbatekoa ordainketa bidez itzuliko da.

Atzera egiteko epea zuk edo zuk adierazitako hirugarren batek, garraiolaria ez denak, ondasunen edukitza materiala eskuratu zenuen egunetik hamalau egun naturalera amaituko da.

Kontratuan atzera egiteko erabakia da, zalantzarik gabeko adierazpen baten bidez (adibidez, postaz edo posta elektronikoz bidalitako gutun baten bidez). Ondoren agertzen den atzera egiteko formularioaren eredua erabili ahal izango duzu, nahiz eta ez den derrigorrezkoa erabiltzea (atzera egiteko formulariorako esteka).

Atzera egiteko epea betetzeko, nahikoa da eskubide hori baliatzeari buruzko jakinarazpena dagokion epea amaitu baino lehen bidaltzea.

Atzera egitearen ondorioak:

Atzera eginez gero, zuregandik jasotako ordainketa guztiak itzuliko dizkizugu, entrega-gastuak barne (eskaintzen dugun entrega arrunteko modalitate merkeena ez den beste entrega-modalitate bat aukeratzearen ondoriozko gastu gehigarriak izan ezik), bidegabeko atzerapenik gabe, eta, nolanahi ere, gehienez ere 14 egun naturaleko epean, kontratu honetan atzera egiteko erabakiaren berri ematen diguzun egunetik zenbatzen hasita. Errenboltso hori zuk hasierako transakziorako erabilitako ordainketa-bide bera erabiliz egingo dugu, zuk berariaz kontrakoa adierazi ez baduzu; nolanahi ere, ez duzu inolako gasturik egingo itzulketaren ondorioz.

Errenboltsoa atxiki ahal izango dugu ondasunak jaso arte, edo horiek itzuli izanaren froga aurkeztu arte, lehenengo zein baldintzaren arabera.

Ondasunak zuzenean itzuli edo eman beharko dizkigu NORTEKO IBERIAR HARAGIAKi, bidegabeko atzerapenik gabe, eta, nolanahi ere, gehienez ere 14 egun naturaleko epean, kontratuan atzera egiteko erabakia jakinarazten digun egunetik zenbatzen hasita. Epea betetzat joko da ondasunak epe hori amaitu baino lehen itzultzen baditu.

Zure gain hartu beharko duzu ondasunak itzultzeko zuzeneko kostua.

Ondasunen izaera, ezaugarriak eta funtzionamendua zehazteko beharrezkoa ez den manipulazio batetik eratorritako ondasunen balio-murrizketaren erantzule izango zara soilik.

Online konfiantza

Gure erakundea Confianza Online (Irabazi asmorik gabeko elkartea) erakundeari atxikita dago, eta Elkarteen Erregistro Nazionalean inskribatuta dago (1. taldea, 1. sekzioa, 594400 zenbaki nazionala, IFK: G85804011, Carrera de San Jerónimo, 18, 4. 1, 28014 Madril). Informazio gehiagorako: www.confianzaonline.es.

Baldintza orokor horiek Espainiako legeak arautzen ditu. Era berean, Auzien Ebazpen Alternatiboari buruzko Legean xedatutakoa betez, kontsumitzaileei jakinarazten diegu, atxikitako entitate gisa eta Jokabide Kodean ezarritakoaren arabera, erabiltzaileek Online Konfiantzara jo ahal izango dutela balizko eztabaidak ebazteko (https://www.confianzaonline.es/como-reclamación/formulario-de-reclamaciones/). Kontsumitzaileekin egindako transakzio elektronikoei buruzkoak badira, edo datuak babesteari buruzkoak, eremu horrekin lotuta badaude, erreklamazioak Online Konfiantzako Bitartekaritza Batzordeak ebatziko ditu, kontsumoaren arloko auzien ebazpen alternatiborako egiaztatuta. Erreklamazioak publizitate digitalari buruzkoak edo eremu horrekin lotutako datuen babesari buruzkoak badira, AUTOKONTROLEKO Publizitatearen Epaimahaiaren esku utziko dira.

Gainera, gogorarazten dizugu Europar Batasunaren online auziak konpontzeko plataformara sar zaitezkeela esteka honi jarraituz: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show