Informazioa

Aurkezpena eta Iraungitzea

Eskaera eskatutako formatuan egiteko garaian, haragi guztia zatitua eta banaka ontziratua zerbitzatzen dugu. Modu honetara, ahalik eta iraungitze handiena ziurtatuko dugu.

Nahiz eta etiketa 25 eguneko iraungitze-data duen 4º. hotzean, iraungitze-data amaitu arte ez eramatea gomendatzen dugu, 15 egunetik aurrera interesatzen ez diren ñabardurak hautematen hasten baitira.

Izoztea gomendatzen dugu, baldin eta lehenengo 5 egunetan kontsumitzen ez badugu. Horrela, desizozte motelagoa ahalbidetuko digu, eta ez oldarkorra. Kasu horietan, atera piezak izozkailutik hozkailura 2 egun lehenago. Piezaren batek poltsa zulatu izan balu, plastikotik atera eta 2 egunetan kontsumitu. Bestela, izoztu aluminioarekin edo filmarekin babestuz.

Eskaerak eta bidalketak

Entrega- eta garraio-gastuak

Bidalketak Penintsulan eta Balear Uharteetan egiten ditugu.

Bidalketa-gastuak 59 €-tik gorako prezioan sartuta daude, Balearretan izan ezik, 35,36 €-tan handituko da. 59 €-tik beherako bidalketak, 12 €-koak izango dira Penintsulan eta 47,36€ (35,36 €+ 12 €) Balear Uharteetarako.

Paketea bidaltzea

Adi! Bezeroak ezin du eskaera 5 lanegun baino gehiago atzeratu, ezta aste batetik bestera ere.

Kontratatutako zerbitzua SEUR frio 13:30ekoa da.

* Barbakoen kasuan, entrega-zerbitzua asteartetik ostiralera emango da. Bidalketa konbentzionala 48 lanordu eskaera egiten denetik..

Jarraipen-zenbakia emango dugu. Esteka bat emango dizugu, jarraitu ahal izateko zure online eskaera.

Ordaintzeko metodoak

Txartelarekin

Ordainketak kreditu txartelarekin, Visarekin eta Master Cardekin egin ahal izango dira.

Ingurune segurua erabiliz, datu pertsonalak edo banku-datuak transmititzea eskatzen duten eragiketa guztiak egiten dira. Irukik segurtasun teknologian oinarritutako zerbitzaria erabiltzen du; SSL estandarra (Secure Sockets Layer). Helarazten diguzun informazio guztia sarearen bidez zifratuta doa:

http://web-orriaren helbidetik https://-ra pasatzen da (“s”letra, segurua esan nahi du).

Informazioak enkriptatu eta babestu egiten dira bidali aurretik.

Era berean, kreditu-txartelari buruzko datuak ez dira inongo datu-basetan erregistratuta geratzen. Zuzenean saltokiko terminalera (Bankuaren saltokiko terminalera) doaz.

Ezeztapena

IRUKIK eskaerak ezeztatzea onartuko du, baldin eta bezeroak posta elektronikoa bat bidaltzen badu,  erosketa egin eta hurrengo eguneko 12: 00ak baino lehen. Erosketa arraia baldin badu, erosketa egunean 23: 59ak arte onartuko da bertan behera uztea. Posta elektronikoaren gaian, “ezeztatu” hitza eta eskaera-zenbakia jarri behar da.

Itzulketak

PRODUKTUA EZ IZOZTU, ITZULI NAHI BADUZU

Eskaerak edo produktuak itzultzeko bi arrazoi daude:

1. Baliogabetzeko eskubidea:

Art. Txikizkako Merkataritza Antolatzeko urtarrilaren 15eko 7/1996 Legearen 44. artikuluak eskubidea ematen dio Bezeroari eskatutako eskaera atzera botatzeko, eskaera jaso eta 14 egun balioduneko epean, produktu freskoa ez badu.

2. Itzulketa, produktuaren akatsengatik, garraioan sortutako akatsengatik edo bidalketan:

Entregatzeko unean argi eta garbi ikusten bada, bidalketa-enbalajeak manipulatu beharrik gabe, enbalajeak garraioak eragindako kalteak dituela, bezeroak, prozesua arintzeko, posta elektroniko bidez jakinarazi behar du, [email protected] helbidera erantsitako argazki batekin batera.

 

3. Intzidentzia eskaerarekin:

Eskaerak eskatutako produktuak bidaltzean gorabeheraren bat edo akatsen bat izanez gero, intzidentzia izapidetu ahal izateko, bezeroei gomendatzen zaie mezu elektroniko bat bidaltzea eskaera jasotzen den unean bertan, eta honako hauek eranstea: SEURen etiketaren argazkia, kutxaren kanpoko argazkia, kutxaren barruko argazkia eta kaltearen argazkia, eta gertatutakoaren azalpen labur bat.

Bezeroa produktuekin ados ez badago, dirua itzultzeko edo hurrengo erosketarako deskontu-kupoia eskatzeko aukera izango du. Prezioaren murrizketa edo itzulketa proportzionala izango da, ondasuna ados egon balitz entregatzeko unean izango zukeen balioaren eta entregatutako ondasunak entregatzeko unean duen balioaren arteko aldearekiko. Adostasunik eza garrantzi gutxikoa denean, ebazpena ez da bidezkoa izango.

* Eskaera dendan jasotzeko bada, produktu guztiak egiaztatu behar dira establezimendutik irten aurretik. Paketean beste gorabeheraren bat aurkituz gero, posta elektronikoz jakinaraztea gomendatzen dugu [email protected] helbide elektronikora, jaso eta 24 ordura gehienez, lehenbailehen kudeatu ahal izateko.

4. Itzulketa-politika

IRUKIn erositako produktuekin pozik ez bazaude, gehienez 14 eguneko epean itzuli ahal izango dituzu, produktua jasotzen duzunetik zenbatzen hasita, produktu galkor eta freskoetan izan ezik, 48 ordukoa izango baita, erositako ondasunaren izaeragatik beragatik, ez baitu horretarako aukerarik ematen. Itzulketak entrega-albaranarekin batera bidali beharko dira. Eta zenbatekoa ordainketa bidez itzuliko da.

Kontuan izan garraiolariaren araudiaren arabera: Entregatzeko ALBARANA salgaiaren egoeraren egiaztagiria da. Kontsignatarioa gomendatuta dago entregatzean jasoarazteko bidalketak kalterik duen eta bidalketa osorik dagoen. Beraz, arazoak izango dituzu erreklamazioekin, entrega-albaranetan agertzen ez bada eta erreklamazioa entregaren ondorengo 48 orduen ondoren egiten baduzu (produktu freskoa bada). Merkantzia jaso aurretik albaran bat ez sinatzea gomendatzen dizugu, eta banatzaileak kontrakoa esaten badu, gertaera hori albaranean ez jasotzea edo agerraraztea gomendatzen dizugu.

Garrantzitsua da entregatzeko unean albaranean produktuaren edozein anomalia agerraraztea. Gertaera albaranean jasotzerik izan ez bada, gurekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu, posta elektronikoz edo telefonoz, entregaren egunean bertan, edo, nolanahi ere, entrega egin eta 48 orduko epean, gorabehera lehenbailehen konpondu ahal izateko.

Produktu akastun bat ordezten bada, IRUKIk konpromisoa hartzen du bezeroari beste produktu bat egoera ezin hobean emateko. Aldaketa hori egiterik ez badago, aurreratutako edozein zenbateko ordainduko zaio bezeroari.

Produktuen itzulketei dagokienez, garraio-gastuak, entregatzekoak zein itzultzekoak, eroslearen kontura izango dira, bai eta transakzio horren kontura sortutako banku-gastu guztiak ere. Ez da onartuko jatorrizko enbalajean egoera ezin hobean, produktua egoera ezin hobean eta edozein motatako alteraziorik izan gabe (alterazio termikoak, kolpeak…) ez datorren itzulketarik.

Freskoak ez diren produktuak (barbakoak eta erositako txanoak) itzultzeko, erabiltzaileak inprimaki hau bete eta helbide elektroniko honetara bidali beharko du: [email protected]: FORMULARIO.

Beste edozein gorabehera edo erreklamaziorako, gure bezeroaren arretarako departamentuarekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu +34 943 69 33 22 luzapena 1, telefono bidezko arreta-ordutegian.

Erreklamazio-orriak ditugu kontsumitzaileen eskura (Euskal Autonomia Erkidegoko kontsumitzaile eta erabiltzaileen erreklamazio-orriak arautzen dituen urtarrilaren 14ko 5/1997 Dekretuak arautzen ditu).

Itzulketen politika

Irukin erositako produktuekin gustura ez badago, epe batean itzuli ahal izango ditu.

7 egun baino gutxiagokoa, produktua jasotzen denetik kontatzen hasita, produktu galkor eta freskoetan izan ezik; produktu horiek 48 orduko epea izango dute.

Itzulketak entrega-albaranarekin batera bidali beharko dira. Eta itzulketa ordainketa bidez ordainduko da.

Kontuan izan, garraiolariaren araudiaren arabera, honako hau dela emate-agiria:

Albarana, salgaiaren egoeraren egiaztagiria da. Kontsignatarioa behartuta dago bidalketak kalterik duen eta bidalketa osorik dagoen jasoaraztera. Beraz, ez da erreklamaziorik onartuko entrega-albaranetan jasota ez badago eta erreklamazioa entregatu eta 48 ordu igaro ondoren egiten badira. Salgaia jaso aurretik albaran bat ez sinatzea gomendatzen dizugu, eta banatzaileak kontrakoa esaten badu, ez jasotzea edo gertaera hori albaranean jasota uztea gomendatzen dizugu.

Garrantzitsua da albaranean produktuaren edozein anomalia jasotzea entregatzeko unean.

Ezin izan bada gertaera albaranean jaso, jar zaitez gurekin harremanetan, posta elektronikoz edo telefonoz, entregaren egunean bertan, edo, nolanahi ere, entregatzen denetik 48 orduko epean.

Produktu akastun bat ordezten bada, Irukik bezeroari egoera ezin hobean dagoen beste produktu bat emateko konpromisoa hartzen du. Aldaketa hori egin ezin bada, aurreratutako zenbateko guztia ordainduko zaio bezeroari.

Produktuen itzulketei dagokienez, garraio-gastuak, bai entregatzekoak bai itzultzekoak, eroslearen kargura izango dira, bai eta transakzio horren kontura sortutako banku-gastu guztiak ere.

Ez da onartuko jatorrizko bilgarrian egoera ezin hobean eta produktua egoera ezin hobean ez datorren itzulketarik.

Beste gorabehera edo erreklamazioren bat izanez gero, gure Bezeroaren Arretarako Sailarekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu +34 943 69 33 22 1. luzapena, telefono bidezko arretaren ordutegian.

Erreklamazio-orriak ditugu kontsumitzailearen eskura (Dekretu bidez arautua)

5/1997, urtarrilaren 14koa, kontsumitzaileen erreklamazio-orriak arautzen dituena eta erabiltzaileak Euskal Autonomia Erkidegoan).

Itzulketei helbide honetan erantzungo zaie:

Troia ibilbidea 21

200115 – Astigarraga Gipuzkoa

Telefonoa: +34 943 69 33 22

E-posta: [email protected]