Eskaeren eta bidalketen informazioa
INFORMAZIOA
Nor gara?
Gure izena: Carnes Ibéricas del Norte S.L.
Gure IFK/IFZ: B20691994
Gure jarduera nagusia: haragiaren eta haragi-produktuen txikizkako merkataritza establezimendu espezializatuetan.
Gure helbidea: Troia Ibilbidea 21, 20115 Astigarraga Gipuzkoa
Harremanetarako gure telefonoa: 943 69 33 22
Harremanetarako gure helbide elektronikoa: [email protected]
Gure webgunea: www.iruki.es
Aurkezpena eta iraungitze data
Haragi guztia banan-banan zatituta eta ontziratuta zerbitzatuko dugu eskaera egiteko unean, aukeratutako formatuan. Horrela, freskotasunik handiena bermatzen dugu.
Amaierara arte ez eramatea gomendatzen dugu, 2 astetik aurrera interesatzen ez diren ñabardurak antzematen hasten baitira.
Hozkailuan 0 eta 4 gradu bitartean eduki. Egun gutxitan edo jaso eta berehala kontsumituko ez bada, produktua izoztea gomendatzen dugu, jatorrizko ontzitik atera gabe.
Izoztuz gero, 2 egun lehenago atera izozkailutik eta hozkailuan desizoztu. Behin desizoztuta, EZ izoztu berriro.
Piezaren batek zulaketaren bat izan balu hutsik dagoen poltsan, bere pauta da bere ontzitik ateratzea, filmez babestutako frigorifikoan gordetzea eta 2 egunetan kontsumitzea. 2 egunetan kontsumitzen ez bada, babestu filmarekin eta izoztu.
Eskaerak eta bidalketak
Eskaeraren gastuak eta garraioa
Penintsulan eta Balear uharteetan bidalketak egiten ditugu.
Bidalketa-gastuak prezioan sartuta daude 69,00 €-tik aurrera, Balear Uharteetan izan ezik, beraiek 35,36 €-ko igoerarekin. 69 €-tik beherako eskaeretan, bidalketak 12,00€ -koak izango dira penintsularako, eta 47,36 €-koak (12,00€ + 35,36 €) Balearretarako.
Paketea bidaltzea
Arreta! Bezeroak ezin du bere eskaera 5 lanegun baino gehiago atzeratu, esta aste batetik bestera ere.
Eskaera guztiak SEUR FRIO 13:30 baino lehenago entregatuko dira. (Inola ere ezin izango dira eskaerak arratsaldeetan entregatu). Eskaera egin eta 48/72 lanordutan entregatuko da.
*Barbakoen kasuan, entrega asteartetik ostiralera izango da, ohiko bidalketarekin, 48h lanordutan.
Fakturak
Faktura formatu elektronikoan jaso nahi baduzu, eskatu [email protected] helbidera edo erosketa-prozesuan. Faktura paperean bidaltzea ere nahi baduzu, lehen adierazitako helbidera eska dezakezu, eta inolako kosturik gabe bidaliko dizugu. Hala nahi baduzu, mesedez, jakinarazi iezaguzu argi eta garbi zure izena, abizenak, helbidea eta eskaera-zenbakia, deitu 943 69 33 22 zenbakira edo bidali e-maila [email protected] helbidera.
Ordaintzeko modua
Txartelarekin
Kreditu edo debito, Bizum, Visa eta Master Card txartelekin egin ahal izango dira ordainketak.
Datu pertsonalak edo banku-agiriak transmititzea dakarten eragiketa guztiak ingurune segurua erabiliz egiten dira. IRUKI-k SLL (Secure Sockets Layer) segurtasun estandarreko teknologian oinarritutako zerbitzaria erabiltzen du. Transmititzen digun informazio guztia sarearen bidez zifratuta doa.
Http://web orriaren helbidetik https://helbidera pasatzen da (‘s’ hitzak aseguratua esan nahi du). Informazioak enkriptatu eta, beraz, babestu egiten dira Internet bidez bidali aurretik.
Era berean, kreditu-txartelari buruzko datuak ez dira inongo datu-basetan erregistratzen, baina zuzenean TPVra doaz (Terminal Punto de Venta del Banco).
Ezeztatzea
IRUKI-k eskaerak ezeztatzea onartuko du, baldin eta BEZEROAK posta elektronikoz jakinarazten badu erosketa egin eta hurrengo eguneko 12:00ak baino lehen. Posta elektronikoaren gaian, EZEREZTE hitza agertu beharko da, eta, ondoren, eskaera-zenbakia.
Itzulketak
ITZULKETAREN BAT EGIN BEHAR BADA PRODUKTUA EZ IZOZTU
Oro har, eskaerak edo produktuak itzultzeko bi arrazoi daude:
1. Garraioan duen eragina
Entregatzeko unean argi eta garbi ikusten bada, bidalketa-enbalajeak manipulatu beharrik gabe, enbalajeak garraioak eragindako kalteak dituela, bezeroak, prozesua arintzeko, posta elektroniko bidez jakinarazi behar du, eta enbalajearen akatsaren argazki erantsia [email protected] helbidera bidaltzea gomendatzen dugu, intzidentziari dagokionez azkarrago joateko.
2. Eskaeran duen eragina
Eskaerak eskatutako produktuak bidaltzean gorabeheraren bat edo akatsen bat izanez gero, intzidentzia izapidetu ahal izateko, bezeroei gomendatzen zaie mezu elektroniko bat bidaltzea eskaera jasotzen den unean bertan, eta honako hauek eranstea: SEURen etiketaren argazkia, kutxaren kanpoko argazkia, kutxaren barruko argazkia eta kaltearen argazkia, eta gertatutakoaren azalpen labur bat.
Bezeroa produktuekin ados ez badago, dirua itzultzeko edo hurrengo erosketarako deskontu-kupoia eskatzeko aukera izango du. Prezioaren murrizketa edo itzulketa ondasuna entregatzeko unean izango zukeen balioaren arteko aldearen proportzionala izango da. Adostasunik eza garrantzi gutxikoa denean, ebazpena ez da bidezkoa.
*Eskaera dendan jasotzeko bada, produktu guztiak egiaztatu behar dira dendatik irten aurretik. Paketean beste gorabeheraren bat aurkituz gero, posta elektronikoz jakinaraztea gomendatzen dugu, [email protected] helbide elektronikora, jaso eta 24 ordura gehienez, lehenbailehen kudeatu ahal izateko.
3. Itzulketen politika
IRUKI-n erositako produktuekin pozik ez bazaude, 14 egun baino lehen itzuli ahal izango dituzu, produktua jasotzen duzunetik zenbatzen hasita. Atzera egiteko eskubide horrek azkar hondatzen edo iraungitzen ez diren produktuei bakarrik eragiten die, hau da, ez webgunean merkaturatutako produktu freskoei. Produktu freskoen eta galkorren 48 ordu itzultzea gomendatzen dugu, erositako ondasunaren izaeragatik, eta enpresatik laster irtenbidea eman ahal izateko. Itzulketak albaranarekin batera bidaltzea gomendatzen dugu.
Kontuan izan garraiolariaren araudiaren arabera: entregatzeko ALBARANA salgaiaren egoeraren egiaztagiria da. Entregatzean agerrarazi bidalketak kalterik duen eta bidalketa osorik dagoen. Merkantzia jaso aurretik albaran bat ez sinatzea gomendatzen dizugu, eta banatzaileak kontrakoa esaten badu, albaranean gertaera hori ez jasotzea edo agerraraztea aholkatzen dugu.
Entregatzeko unean albaranean produktuaren edozein anomalia agerraraztea garrantzitsua da. Albaranean ezin izan bada gertakaria jaso, gurekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu, posta elektronikoz edo telefonoz, entregaren egunean bertan, edo, edozein kasutan, entrega egin eta 48 orduko epean, gorabehera lehenbailehen konpondu ahal izateko.
Produktu akastun bat ordezten bada, IRUKI-k konpromisoa hartzen du bezeroari beste produktu bat egoera ezin hobean entregatzea. Aldaketa hori egiterik ez badago, bezeroari dirua itzuliko zaio.
Produktuen itzulketei dagokienez, garraio-gastuak, entregukoak zein itzultzekoak, erositakoen kontura izango dira, bai eta transakzio honen kontura sortutako banku-gastu guztiak ere. Ez da onartuko edozein motatako aldaketak izan dituen itzulketarik. (txandakatze termikoak, kolpeak…).
Freskoak ez diren produktuak itzultzeko (barbakoak eta erositako txanoak), bezeroak produktu horietan ATZERA EGITEKO ESKUBIDEA DU*. Honekin batera doakizu atzera egiteko formularioa, nahiz eta ez den derrigorrezkoa helbide elektroniko honetara bidaltzeko: [email protected]: FORMULARIO
Beste edozein gorabehera edo erreklamaziorako, gure bezeroaren arretarako departamentuarekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu +34 943 69 33 22 ext. 1, telefono bidezko arretaren ordutegian.
Kontsumitzaileen eskura dauden erreklamazio-orriak ditugu (Euskal Autonomia Erkidegoko kontsumitzaile eta erabiltzaileen erreklamazio-orriak arautzen dituen urtarrilaren 14ko 5/1997 Dekretuak arautzen ditu).
Itzulketak helbide honetan erantzungo dira:
Polígono industrial Jundiz, Paduleta Kalea, 31, 01015 Gasteiz, Araba
Teléfono: +34 943 69 33 22
E-mail: [email protected]
Itzulketak
Saltzaileak kontsumitzailearen aurrean erantzun beharko du, entregatzen denetik hiru urteko epean egindako hutsegiteei dagokienez, baldin eta fakturan edo erosketa-tiketan edo albaran agertzen den eguna egindakotzat jotzen bada.
Kontrako frogarik ezean, ondasuna entregatu eta hurrengo bi urteetan agertzen diren adostasun-faltak ondasuna entregatzen denean existitzen direla uste izango da.
Kontsumitzaileak enpresaburuari exijitu ahal izango dio adostasun-eza zuzentzeko, prezioa murrizteko edo kontratua suntsiarazteko, eta kontsumitzailearentzat doakoak izango diren kudeaketak egiteko, ondasunak ados jartzeko beharrezkoak diren gastuak barne, bereziki bidalketa-, garraio-, eskulan- edo material-gastuak.
Atzera egiteko eskubidea
Atzera egiteko eskubidea duzu baina 14 eguneko epean gehienez, produktua jasotzen denetik zenbatzen hasita. Atzera egiteko eskubide horrek azkar hondatzen edo iraungitzen diren produktuetarako bakarrik balio du, hau da, ez webgunean merkaturatzen diren produktu freskoetarako. Produktu freskoen eta galkorren 48 ordu itzultzea gomendatzen dugu, erositako ondasunaren izaeragatik, eta enpresatik laster irtenbidea eman ahal izateko. Itzulketak albaranarekin batera bidaltzea gomendatzen dugu. eta zenbatekoa ordainketa bidez itzuliko da.
Atzera egiteko epea zuk edo zuk adierazitako hirugarren batek, garraiolaria ez dena, ondasunen edukitza materiala eskuratu zenuen egunetik 14 egun naturalera amaituko da.
Okerreko adierazpen baten bidez kontratuan atzera egiteko erabakia da (adibidez, postaz edo posta elektronikoz bidalitako gutun bat). Jarraian agertzen den atzera egiteko inprimakiaren eredua erabili ahal izango duzu, nahiz eta ez den derrigorrezkoa erabiltzea (atzera egiteko formulariorako esteka).
Atzera egiteko epea betetzeko, nahikoa da eskubide hori baliatzeari buruzko jakinarazpena dagokion epea amaitu baino lehen bidaltzea.
Atzera egitearen ondorioak:
Zure aldetik atzera eginez gero, zugandik jasotako ordainketa guztiak itzuliko dizkizugu, entrega-gastuak barne (eskaintzen dugun entrega arrunteko modalitate merkeena ez den beste entrega-modalitate bat aukeratzearen ondoriozko gastu gehigarriak salbuetsita), bidegabeko atzerapenik gabe, eta, nolanahi ere, gehienez ere 14 egun naturaleko epean, kontratu honetan atzera egiteko erabakia jakinarazten diguzun egunetik aurrera. Errenboltso hori hasierako transakziorako erabili zenuen ordainketa-bide bera erabiliz egiteko asmoa dugu, zuk berariaz kontrakoa xedatu ez baduzu; nolanahi ere, ez duzu inolako gasturik egingo errenboltsoaren ondorioz.
Errenboltsoa atxiki ahal izango dugu ondasunak jaso arte, edo horiek itzuli izanaren froga bat aurkeztu arte, lehen baldintza betetzen den heinean.
Ondasunak zuzenean itzuli edo eman beharko dizkigu CARNE IBERICAS DEL NORTE enpresari, bidegabeko atzerapenik gabe, eta, nolanahi ere, gehienez ere 14 egun naturaleko epean, kontratuari uko egiteko erabakia jakinarazten digun egunetik zenbatzen hasita. Epea betetzat joko da ondasunak epe hori amaitu baino lehen itzultzen badira.
Zure gain hartu beharko duzu ondasunak itzultzeko zuzeneko kostua.
Ondasunen izaera, ezaugarriak eta funtzionamendua egonkortzeko beharrezkoa ez den manipulazio batetik eratorritako ondasunen balio-murrizketaren erantzule izango zara soilik.
Online Konfiantza
Gure erakundea Online konfiantza (irabazi asmorik gabeko elkartea), erakundeari atxikita dago, eta Elkarteen Erregistro Nazionalean inskribatuta dago 1. taldea, 1. atala, 594400 zenbaki nazionala, IFK: G85804011, Carrera de San Jeronimo, 18, 4o 1, 28014 Madril (Espainia). Informazio gehiagorako: Informazio gehiagorako: www.confianzaonline.es.
Baldintza orokor horiek Espainiako legeak arautzen ditu. Era berean, Auzien Ebazpen Alternatiboari buruzko Legean xedatutakoa betez, kontsumitzaileei jakinarazten diegu, atxikitako entitate gisa eta Jokabide Kodearen terminoetan, erabiltzaileek Online Konfiantzara jo ahal izango dutela balizko eztabaidak txandaka ebazteko. (https:// www.confianzaonline.es/como-recamar/formulario-de-reclamaciones/). Kontsumitzaileekin egindako transakzio elektronikoei buruzkoak badira, edo datuak babesteari buruzkoak, eremu horrekin lotuta badaude, Online Konfiantzako Bitartekaritza Batzordeak ebatziko ditu erreklamazioak, kontsumoaren arloko auziak txandaka ebazteko egiaztatuta. Erreklamazioak publizitate digitalari buruzkoak badira, edo eremu horrekin lotutako datuak babesteari buruzkoak, AUTOKONTROLEKO publizitatearen epaimahaiaren esku utziko dira.
Horrez gain, gogorarazten dizugu Europar Batasunaren lineako auziak ebazteko plataformara sar zaitezkeela esteka horri jarraituz: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show